ליטוש שיש למרצפות

ליטוש מקצועי משמש חלופה יעילה וחסכונית במיוחד להחלפת משטחי ורצפות שיש .באמצעות ליטוש ניתן להגיע לתוצאות מרשימות של מראה שיש חדש וראשוני.

ליטוש הוא פעולת גימור חובה כשמסיימים ריצוף אבן לראשונה ומשמש פתרון יעיל לחידוש רצפות שיש באמצעות החלקה של פני השטח ומילוי מחודש של החריצים (הפוגות).

פוליש הינה פעולה שחובה לבצע כדי לשמר ולחדש מרצפות שיש שהתיישנו או למרצפות שרק הותקנו. ביצוע פוליש לרצפת שיש הוא עבודה עדינה שחשוב לבצע על פי החוקים.

 

 

מתי מומלץ לבצע ליטוש שיש ?

פעולת ליטוש והברקה מתאימה למשטחי שיש ישנים ושחוקים,  אריחים סדוקים ושרוטים , מרצפות פגומות , כתמים קשים ופוגות (חריצים) מלוכלכות הממלאות את הרווחים בין אריחים.

ליטוש מחדש את מראה השיש הטבעי ומעניק לו זוהר של "אפקט המראה" למראה חדש, נקי,  ואסטטי לאורך זמן.

עבודות ליטוש שיש

כיצד מתבצע ליטוש שיש ?

מאחר וריצוף שיש נשרט בקלות, סופג כתמים ורגיש לחומרים נהוג לצפות אותו בשיכבת סילר אחידה, כדי שיגן על השיש ויקנה לו עמידות רבה יותר.

למרות כל זאת, לאחר תקופה מסויימת של שימוש, משטח השיש נשחק מעט ועלול להיראות מוכתם, שרוט ופגוע.

כדי להחזיר לשיש מראה זוהר ומבריק יש לבצע ליטוש שיש. פעולת הליטוש מתחילה בבחינת מצב השיש, האם ישנם כתמים או סדקים שיש לטפל בהם, ובתיאום ציפיות עם הלקוח לגבי התוצאות שיתקבלו.

לאחר מכן יתבצע ליטוש וקרצוף השיש בכדי להסיר את השכבה העליונה והשחוקה.

הליטוש מתבצע על ידי מכונות ליטוש ומלטשות יהלום המשייפות את המרצפות ומסירות שכבת אבן ובכך מקנות לרצפה מראה אחיד וישר.

פעולת הליטוש חייבת להיעשות בכמה שלבים ורק על ידי חברה מקצועית כדי שלא יגרם נזק בלתי הפיך לשיש.

בסיום הליטוש, יש לנקות ולייבש היטב את השיש. לאחר הייבוש, יש לצפות את הריצוף בסילר המותאם לשיש כדי שיגן עליו מפני פגיעה ושחיקה. לחילופין, ניתן לבצע פוליש קריסטל על גבי השיש המלוטש. הבחירה תעשה בהתאם לסוג התוצאה המתבקשת.

צוות עובדי הפוליש של טל ליטושים מומחים בביצוע פוליש לרצפה שיש, בזכות עשרות שנות ניסיון והכלים המקצועיים בשוק אנו יכולים להבטיח שעבודת הפוליש תתבצע בצורה המקצועית והאיכותית ביותר תוך כדי עמידה בלוחות הזמנים.

מהו ליטוש שיש ?

שיש הוא למעשה סלע שליטשו אותו, ומיוצר בעיקר מאבן גרניט או אבן גיר. קיים סוג שיש נוסף הנקרא חברוני והוא מעין שיש מדומה. הסלע הוא אבן שעברה לאורך שנים דחיסה באדמה, ותהליך של שינויים כימיים ומינרליים, וכתוצאה מכך נוצרה אבן חזקה ועמידה ביותר. אחד השימושים המקובלים בשיש הוא ריצוף רצפה. ריצוף השיש די נפוץ בשל איכויותיו והמראה היוקרתי והנקי שהוא משווה לחלל המעוצב.
את ריצוף השיש ניתן לראות בבנייני משרדים, בבתי מלון  וכמו כן, בבתים פרטיים או בדירות.
הבחירה בריצוף של שיש היא בחירה מובנת, כיוון שזהו ריצוף המשלב מראה מיוחד של יוקרה ופאר, לצד פשטות וטבעיות. לשיש יש מוניטין גבוה של פאר ועושר ולכן, חלל המרוצף בשיש משדר תחושת הצלחה. המוניטין החל עוד בעבר הרחוק מאוד, בו השתמשו בשיש לריצוף מקדשים וארמונות. גם בימינו, בדרך כלל מקומות מפוארים מתהדרים ברצפת שיש ולעיתים גם קירות המבנה מחופים בשיש. 
כאמור, השיש הוא סוג של אבן המעניקה מראה יוקרתי וכמו כן, בעלת עמידות גבוהה מאוד. את השיש ניתן לשייף ברמות שונות על מנת ליצור מראות שונים, ואף להעניק לאבן הברקה של מראה. 
השילוב של עמידות וחוזק ואסטטיקה גבוהה הפך את אבן השיש לבחירה פופולארית כל כך בתחום בנייה ועיצוב פנים של מבנים.
אחד המאפיינים הייחודיים של שיש הוא שגם לאחר עיבוד, אבן השיש שומרת על המראה הטבעי שלה ועל ידי בחירת שיטת העיבוד המתאימה, ניתן להגיע למראה וסגנון עיצובי שונה. רמת ליטוש נמוכה תיתן לשיש מראה טבעי וחם, ולכן היא לרוב תתאים לחיפוי חיצוני. ואילו ליטוש גבוה של שיש, יעניק לשיש בוהק וברק. מסיבה זו, אבן השיש היא בעלת פוטנציאל גבוה לשימוש בעיצוב חלל הבית. 

אודות טל ליטושים

חברת טל ליטושים מקפידה על שימוש בחומרים האיכותיים ביותר ובמכשור החדיש ביותר וזאת על מנת להגיע לתוצאות מקסימאליות בביצוע עבודות ליטוש, פוליש וניקיון. 

לייעוץ מלאו את הפרטים

שירותים נוספים

כל שירותי הליטוש
במקום אחד

מגוון שירותי ליטוש למראה חדש ונקי
במחירים חסרי תחרות

ליטוש משטחי שיש

ליטוש מגוון סוגי בטון

ליטוש וחידוש מרצפות

ליטוש וחידוש מדרגות

מגוון שירותי פוליש
לשימור וחידוש אריחים

שירותי פוליש משלימים לשימור וחידוש תקופתי
של אריחים מכל הסוגים

פוליש להברקת שיש

פוליש להברקת קריסטל

פוליש לחידוש מרצפות

צביעת ויציקת אפוקסי

צרו איתנו קשר

אנו מספקים שירותי ליטוש ופוליש באיזור המרכז והדרום,מחיפה ועד באר שבע כולל ירושלים והסביבה.

טלפון

077-230-5402

אימייל

[email protected]

שעות פעילות

א'-ה' 08:00:20:00

לייעוץ חינם
מלאו פרטים