קרצוף מדרגות פסיפס

מדרגות פסיפס (מוזאיקה) הן פריט אומנותי שצריך לשמר בהקפדה. לכן יש לבצע קרצוף או פוליש אחת לכמה שנים, בהתאם לחומרי הפסיפס ולשחיקה של המדרגות.

מהם אבני פסיפס

אבני פסיפס הן אבנים טבעיות וקטנות, בצורות, טקסטורות וצבעים שונים, העשויות ממגוון של חומרים כגון זכוכית, גיר, שיש, קרמיקה, פרצלן ועוד.
באמצעות שילוב ושיבוץ האבנים, ניתן להרכיב מגוון רחב של צורות עיצוב מיוחדות, עיטורים או ציורים. את השילוב ניתן לבצע באופן עצמאי או לחילופין, לרכוש שילובים ועיצובים מוכנים מראש בצורת שטיח פסיפס גדול אשר מדביקים על הקיר או הריצפה.

לרוב, חלקי הפסיפס מודבקים על גבי רשת והמילוי בין חלקי הפסיפס נעשה באמצעות רובה. איכות הפסיפס נקבעת על פי גודלן של האבנים המשובצות בו – ככל שאבני הפסיפס קטנות יותר עבודת השיבוץ מורכבת ולאמן יהיו אפשרויות דיוק גבוהות יותר, ולכן הפסיפס יחשב כאומנותי ומאוד יוקרתי.

ראשיתה של אומנות הפסיפס היא בעת העתיקה, בה נעשה פסיפס באמצעות חלוקי נחל. בעבר, הפסיפס שימש כחיפוי רצפה למרחצאות, כנסיות, בתי מגורים, בתי כנסת, ולעיתים נעשה בו שימוש על מנת לתאר סיפורים היסטוריים או מיתולוגיים.

מאחר ושילובי פסיפס מוסיפים צבע, טקסטורה, אלגנטיות ומראה ייחודי, ויחד עם זאת הם בעלי עמידות גבוהה לאורך שנים רבות, מרבים להשתמש בהם לחיפוי פנים וחוץ במבנים. ניתן לפגוש בפסיפס בלובי בבנייני מגורים, במלונות, בכניסה לבניני משרדים, בבתי כנסת ועוד. בנוסף, השימוש בחיפוי פסיפס מהווה פתרון עיצובי מושלם לחיפוי של משטחים מאתגרים ומעט מורכבים לחיפוי לדוגמא – משטחים ועמודים עגולים.

מאחר וריצוף בפסיפס יקר מריצוף רגיל, קיימת אפשרות לשלב אותו רק במקומות בולטים, במקום לרצף בו משטח שלם. כאמור, מדרגות פסיפס יש לשמר ולתחזק אחת לכמה שנים באמצעות טיפול פוליש.

כיצד מנקים מדרגות פסיפס?

חברת טל ליטושים בעלת נסיון בניקוי משטחי ומדרגות פסיפס משאריות של פיח, שומנים, חלודה ונזקי מזג האוויר. בשלב ראשון, העובדים של חברת "זה פוליש" ילטשו במקצועיות וברגישות, ההכרחית לטיפול בפסיפס, את כל המדרגות.

הליטוש חייב להתבצע על ידי חברה מקצועית על מנת שלא יגרם נזק בלתי הפיך לפסיפס. בסיום הליטוש, אנו ממלאים את החריצים הקיימים במדרגות בדבק שיש, בגוון המתאים לאבני הפסיפס.

לאחר מילוי חריצי המדרגות מלטשים שוב את המדרגות, מנקים אותן ודואגים לייבוש מוחלט שלהן בטרם ממשיכים לשלב הבא.

לאחר שמדרגות הפסיפס יבשו ניתן לבצע פוליש קריסטל, פוליש ווקס או פוליש אקרילי , בהתאם למצב המדרגות ולדרישת הלקוח.

ישנה חשיבות רבה להתאמת הפוליש למצב המדרגות על מנת שיתקבלו תוצאות טובות. אנו בטל ליטושים יודעים לאבחן במקצועיות את סוג הבעיה של הפסיפס ולתת את התוצאות הטובות ביותר על ידי התאמת פתרון יעיל ונכון של עד 100% ניקיון ולחסוך את העלויות של החלפת הפסיפס.

לטל ליטושים צוות עובדים מומחים בביצוע פוליש למרצפות ומדרגות פסיפס. בזכות ניסיון של עשרות שנים, הכלים המקצועיים בשוק ושימוש בחומרים איכותיים וידידותיים לסביבה, אנו מבטיחים שעבודת הפוליש למדרגות הפסיפס תתבצע בצורה המקצועית והאיכותית ביותר תוך עמידה בלוח הזמנים.

אודות טל ליטושים

חברת טל ליטושים מקפידה על שימוש בחומרים האיכותיים ביותר ובמכשור החדיש ביותר וזאת על מנת להגיע לתוצאות מקסימאליות בביצוע עבודות ליטוש, פוליש וניקיון. 

לייעוץ מלאו את הפרטים

שירותים נוספים

כל שירותי הליטוש
במקום אחד

מגוון שירותי ליטוש למראה חדש ונקי
במחירים חסרי תחרות

ליטוש משטחי שיש

ליטוש מגוון סוגי בטון

ליטוש וחידוש מרצפות

ליטוש וחידוש מדרגות

מגוון שירותי פוליש
לשימור וחידוש אריחים

שירותי פוליש משלימים לשימור וחידוש תקופתי
של אריחים מכל הסוגים

פוליש להברקת שיש

פוליש להברקת קריסטל

פוליש לחידוש מרצפות

צביעת ויציקת אפוקסי

צרו איתנו קשר

אנו מספקים שירותי ליטוש ופוליש באיזור המרכז והדרום,מחיפה ועד באר שבע כולל ירושלים והסביבה.

טלפון

077-230-5402

אימייל

[email protected]

שעות פעילות

א'-ה' 08:00:20:00

לייעוץ חינם
מלאו פרטים