פוליש לרצפת אבן טבעית

רצפה הבנויה מאריחי אבן טבעית דורשת פוליש עדין ומדוייק ביותר, ביצוע פוליש בידי חברה לא מקצועיות עלול לגרום לנזק בלתי הפיך המחייב החלפת מרצפות.

מהי אבן טבעית?

מרצפות אבן הן למעשה ריצוף טבעי שנחצבו מסלע ויש להן מראה יפה וייחודי, ולכן בחירה בריצוף אבן, בפנים הבית או בחצר, מקנה לבית מראה שאין שני לו. לאבן טבעית ישנם מספר סוגים וכמו כן, יש אפשרויות גימור שונות, החל מגימור עדין וחלק ועד לגימור גס אשר שומר על האופי והמראה הטבעי של האבן.

באופן כללי, גימור עדין מתאים יותר לשימוש בפנים הבית, בתור רצפה, מדרגות ואפילו בחדרי האמבטיה. לעומת זאת, גימור גס, המשמר את האפקט הטבעי של האבן, מתאים בדרך כלל לעיצוב מחוץ לבית כגון גינות שם נבקש לשמור על המראה הטבעי ולא בהכרח נרצה עיצוב מלוטש וחלק.

תחזוקת אבן טבעית

ריצוף באבן טבעית מחייב טיפול מתאים בהתקנה וכמו כן תחזוקה שוטפת. חשוב מאוד לדעת, כי אבן טבעית היא בעלת נקבוביות, רגישה לכתמים ולספיגת מים ולכלוך ואחת הבעיות הנפוצות שלה, היא נטייה להיסדק.

תופעה זו, של היווצרות סדקים, נגרמת בעיקר כתוצאה משטיפה הרצפה, במהלכה האבן סופגת מים. לכן, אחת ההמלצות היא למעט בכמות המים בזמן שטיפת הרצפה. כמו כן, כדי לשמור על אבן טבעית יש להקפיד לטאטא את הרצפה מידי יום ביומו מאחר וחול עלול לשחוק את האבן.
בנוסף, אבן טבעית דורשת טיפול בכל כמה שנים כדי לשמר את המראה שלה. אחת ההמלצות לשימור ותחזוקת האבן הטבעית היא טיפול פוליש.

כיצד מבצעים פוליש לאבן טבעית?

טיפול פוליש לרצפה מתחיל בכמה שלבים ודרגות של פעולות ליטוש. פעולת הליטוש דורשת מקצועיות ורגישות גבוהה של בעל המקצוע על מנת שהאבן לא תינזק.
לאחר שמסתיימת פעולת הליטוש מורחים את הרצפה בחומר איטום, אשר יאטום את האבן הטבעית מפני מים וחומרים העלולים להכתים אותה.
הבחירה בסוג חומר האיטום היא זו שתיתן את הגימור הרצוי על פי טעמכם האישי. אם תהיו מעוניינים במראה המבריק לרצפה מומלץ לבחור בפוליש קריסטל אם אתם נמנים בין אילו שאינם אוהבים את המראה המבריק ומעדיפים מראה טבעי יותר, תוכלו לבחור במריחת סילר על מנת להגן על האבן הטבעית מפני ספיגה של נוזלים.
ההמלצה הגורפת, לתחזוקת ריצוף מאבן טבעית, היא כי יש לבצע פוליש בכל שנתיים בכדי לשמר את המראה הייחודי והטבעי של האבן.

כאמור, פוליש הוא הפתרון לשימור חידוש ותחזוקה של ריצוף באבן טבעית אך חשוב להקפיד כי את טיפול הפוליש תבצע רק חברה מקצועית, שתדע להתאים את סוג הפוליש והחומרים לרצפה, ואשר לרשותה צוות עובדים מנוסים שידעו לטפל באבן הטבעית מבלי לגרום לה נזק בלתי הפיך.

חברת טל ליטושים בעלת מומחיות ונסיון בביצוע פוליש לרצפת אבן. כמו כן, אנו מקפידים על עמידה בלוח זמנים למול לקוחותינו, ומתחייבים לעובדים מקצועיים ומנוסים לצד שימוש בחומרים האיכותיים ביותר וידידותיים לסביבה.

אודות טל ליטושים

חברת טל ליטושים מקפידה על שימוש בחומרים האיכותיים ביותר ובמכשור החדיש ביותר וזאת על מנת להגיע לתוצאות מקסימאליות בביצוע עבודות ליטוש, פוליש וניקיון. 

לייעוץ מלאו את הפרטים

שירותים נוספים

כל שירותי הליטוש
במקום אחד

מגוון שירותי ליטוש למראה חדש ונקי
במחירים חסרי תחרות

ליטוש משטחי שיש

ליטוש מגוון סוגי בטון

ליטוש וחידוש מרצפות

ליטוש וחידוש מדרגות

מגוון שירותי פוליש
לשימור וחידוש אריחים

שירותי פוליש משלימים לשימור וחידוש תקופתי
של אריחים מכל הסוגים

פוליש להברקת שיש

פוליש להברקת קריסטל

פוליש לחידוש מרצפות

צביעת ויציקת אפוקסי

צרו איתנו קשר

אנו מספקים שירותי ליטוש ופוליש באיזור המרכז והדרום,מחיפה ועד באר שבע כולל ירושלים והסביבה.

טלפון

077-230-5402

אימייל

[email protected]

שעות פעילות

א'-ה' 08:00:20:00

לייעוץ חינם
מלאו פרטים