פוליש ווקס לרצפות הבית

נמאס מהשריטות והכתמים שעל רצפת הבית שלכם ואתם רוצים לחדש אותה במחיר שפוי?

פוליש ווקס לרצפה הוא פתרון מצוין בשבילכם. עם השנים, למרות ההקפדה על ניקיון הרצפה באמצעות חומרי ניקוי, מראה הרצפה נשחק, הברק נעלם ולעיתים נשארים בו כתמים עקשניים.

מאחר ורצפת הבית היא אחד הדברים הבולטים ביותר לעין וכתוצאה מכך היא משפיעה על המראה הכללי ועיצוב הבית, כולם רוצים רצפה מבריקה וזוהרת, שכל מי שיכנס אל הבית יראה ריצוף חדש ומבריק.

פוליש ווקס לרצפה הוא פיתרון מוכר ומוכח להברקת רצפות ישנות. ניתן לבצע פוליש ווקס על סוגי המרצפות השונים והוא מעניק לרצפה מראה חדש ונוצץ.

אחד היתרונות הבולטים של טיפול פוליש ווקס הוא המחיר הזול שלו, המאפשר חידוש משטחים גדולים בתקציב קטן. לאחר פוליש ווקס תקבלו רצפה מבריקה כחדשה, ללא כתמים וחיספוסים שיהיה פשוט תענוג להביט בה.

חברת טל ליטושים בעלת ניסיון מוכח בטיפול ושדרוג של כל סוגי הרצפות וסוגי שחיקה של משטחים וזאת תוך כדי שמירה על מקצועיות, איכות ואמינות ללא פשרות, ולא פחות חשוב מאלה אנו מתחייבים על עמידה בלוחות הזמנים!

מבחר עבודות

מהו פוליש ווקס?

הווקס הוא למעשה סוג של שעווה מותכת וסמיכה, שמורחים באמצעות מיכשור על המשטח הרצוי, ובכך מקנים לו מראה חדש, מבריק ויוקרתי.

מיכשור חדיש הוא חשוב אך בלא צוות מקצועי ושימוש בחומרים איכותיים אין בו תועלת.

בטל ליטושים, מתחייבים בפני לקוחותינו על רמת ביצוע גבוהה של פוליש ווקס, ולכן אנו עומדים על כך שהעובדים ישתלמו ויתמקצעו בכל השיטות והטכנולוגיות החדישות. לחברת זה-פוליש, עובדים מקצועיים, מנוסים, אמינים ואחראיים!
כמו כן, בשוק קיימים מספר סוגי חומרים המיועדים לפוליש ווקס ולנו יש הידע והמקצועיות להתאים את החומר הנכון לסוג הריצוף ולגימור הרצוי.

אנו, בטל ליטושים, מתחייבים לשימוש בחומרים איכותיים ברמה הגבוהה ביותר ויחד עם זאת, ידידותיים לסביבה.

שלבים בביצוע פוליש ווקס

בשלב הראשון, צוות עובדי פוליש מקצועיים, מקרצפים את הרצפה בעזרת מכונת פוליש מכל לכלוך אפשרי. השימוש במכונת הפוליש גורם להחלקת המרצפות ומסיר את השכבה השחוקה, השרוטה והישנה שלה.

לאחר פעולת ליטוש המרצפות מורחים את פוליש הווקס על גבי הרצפה. כאמור, פוליש ווקס הוא חומר הדומה לשעווה סמיכה שמורחים על הרצפה לאחר הליטוש. החומר מצפה ואוטם את האריחים, משדרג את מראה הרצפה ומספק לה שכבת מגן המגנה עליה מפני שריטות וכתמים. בסיום מריחת הפוליש ווקס, מלטשים שוב את הרצפה בעזרת מכונת פוליש ומקבלים רצפה נקייה, בעלת מראה חדש עם ברק אחיד על כל פני השטח שלה.

כדי לתחזק את המראה המבריק של המרצפות לאחר טיפול הפוליש ווקס, מומלץ להשתמש בחומרי שטיפה לרצפה בתוספת ווקס הנמכרים ברשתות השיווק הגדולות. אנו בטל ליטושים נשמח להגיע אליכם לייעוץ מקצועי לגבי הטיפול המתאים לסוגי הרצפות או המשטחים בביתכם או בבית העסקשלכם.

אודות טל ליטושים

חברת טל ליטושים מקפידה על שימוש בחומרים האיכותיים ביותר ובמכשור החדיש ביותר וזאת על מנת להגיע לתוצאות מקסימאליות בביצוע עבודות ליטוש, פוליש וניקיון. 

לייעוץ מלאו את הפרטים

שירותים נוספים

כל שירותי הליטוש
במקום אחד

מגוון שירותי ליטוש למראה חדש ונקי
במחירים חסרי תחרות

ליטוש משטחי שיש

ליטוש מגוון סוגי בטון

ליטוש וחידוש מרצפות

ליטוש וחידוש מדרגות

מגוון שירותי פוליש
לשימור וחידוש אריחים

שירותי פוליש משלימים לשימור וחידוש תקופתי
של אריחים מכל הסוגים

פוליש להברקת שיש

פוליש להברקת קריסטל

פוליש לחידוש מרצפות

צביעת ויציקת אפוקסי

צרו איתנו קשר

אנו מספקים שירותי ליטוש ופוליש באיזור המרכז והדרום,מחיפה ועד באר שבע כולל ירושלים והסביבה.

טלפון

077-230-5402

אימייל

[email protected]

שעות פעילות

א'-ה' 08:00:20:00

לייעוץ חינם
מלאו פרטים