ליטוש מדרגות שיש

מדרגות השיש התיישנו והתמלאו בשריטות וכתמים? פוליש למדרגות הוא פתרון מושלם המאפשר חידוש והברקת מדרגות שיש.

כחלק מתכנון ועיצוב הבית או העסק, יש לתת את הדעת לריצוף אותו נבחר עבור המדרגות.

הבחירה במדרגות שיש תיתן מראה יוקרתי ומרשים יותר מסתם מדרגות רגילות. אם גם הבית או העסק מרוצפים בריצוף שיש, אזי בחירה במדרגות שיש תגרום למראה הרמוני המשתלב עם קו העיצוב הכללי שנבחר.

מדרגות שיש הם בחירה עיצובית המשלבת יוקרתיות ועמידות. המראה של מדרגות שיש, בשונה מקרמיקה או סוגי חיפוי מדרגות שונים, נותן תמיד אפקט יוקרתי, קלאסי ורלוונטי לאורך שנים רבות.

לשיש יש מגוון רחב של סוגים, צבעים וטקסטורות, ויש רמות שונות של שיוף אשר שניתן להתאים למדרגות השיש.

המדרגות חשופות לרמת שחיקה גבוהה וכמו כן להצטברות לכלוך מתנועת העוברים והשבים מאחר והם משמשות כמעבר בין קומות וגם בשל הקושי לשמור על נקיונן כראוי.

את מדרגות השיש ניתן לנקות רק באמצעות מים וחומרי ניקוי מתאימים, ללא חומצות או כימיקלים, אשר עלולים לגרום להיווצרות כתמים ולחורים בשיש.

באופן טבעי, מהסיבות שמנינו קודם לכן, לאחר תקופה מסוימת של שימוש, מדרגות השיש נשחקות מעט ועלולות להיות מוכתמות, שרוטות ופגועות. כחלק מתחזוקת מדרגות השיש, ועל מנת להחזיר למדרגות השיש את המראה הזוהר והמבריק, יש לבצע פוליש שיש למדרגות.

ביצוע פוליש למדרגות שיש הינה עבודה לחברה מקצועית בלבד, שלרשותה מיכשור מתקדם, חומרים איכותיים וכמו כן, בעלת נסיון רב בפוליש שיש.

כיצד מבצעים ליטוש למדרגות שיש ?

בשלב ראשון יש לטפל בסדקים או פגמים ברי תיקון, שנוצרו במרוצת הזמן על גבי מדרגות השיש. לאחר מכן, יש ללטש את המדרגות ולהוריד שכבה מהאבן.

ליטוש מדרגות שיש הינו עסק מורכב המצריך בעל מקצוע מיומן ומקצועי ובעל מיכשור וחומרים מתאימים, אם לא כן, עלול להיגרם נזק בלתי הפיך למדרגות.

יש כמה אפשרויות לליטוש המדרגות ולחברת טל ליטושים צוות מיומן ומקצועי אשר יתאים את השיטה המתאימה ביותר למדרגות:

  • ליטוש ידני באמצעות נייר ליטוש וחומרים מתאימים.
  • ליטוש באמצעות דיסק עם מלטשת אבן.
  • ליטוש באמצעות דיסק רטוב.


בסיום הליטוש מנקים היטב את המדרגות ודואגים לייבוש מוחלט לפני מריחת ציפוי הגנה.

לאחר ייבוש המדרגות מצפים אותן בחומר ציפוי ואיטום (סילר או אקרילי) כדי שיגן על המדרגות מפני שחיקה וספיגה של נוזלים או התהוות כתמים עתידים.

לסיום, יש לזכור כי חדרי מדרגות ולובי הבניין הם הרושם הראשוני לדירה או לעסק שלך, חדר מדרגות מוזנח ולא מתוחזק מוריד משמעותית את ערך הנכס ועושה רושם רע על הלקוחות.

צוות עובדי טל ליטושים מומחים בביצוע ליטוש והברקה למדרגות שיש. בזכות עשרות שנות ניסיון, החומרים האיכותיים ביותר והכלים המקצועיים בשוק, אנו יכולים להבטיח, שעבודת ליטוש ופוליש מדרגות השיש תתבצע בצורה המקצועית והאיכותית ביותר והמדרגות יקבלו את הטיפול האיכותי ביותר.

אודות טל ליטושים

חברת טל ליטושים מקפידה על שימוש בחומרים האיכותיים ביותר ובמכשור החדיש ביותר וזאת על מנת להגיע לתוצאות מקסימאליות בביצוע עבודות ליטוש, פוליש וניקיון. 

לייעוץ מלאו את הפרטים

שירותים נוספים

כל שירותי הליטוש
במקום אחד

מגוון שירותי ליטוש למראה חדש ונקי
במחירים חסרי תחרות

ליטוש משטחי שיש

ליטוש מגוון סוגי בטון

ליטוש וחידוש מרצפות

ליטוש וחידוש מדרגות

מגוון שירותי פוליש
לשימור וחידוש אריחים

שירותי פוליש משלימים לשימור וחידוש תקופתי
של אריחים מכל הסוגים

פוליש להברקת שיש

פוליש להברקת קריסטל

פוליש לחידוש מרצפות

צביעת ויציקת אפוקסי

צרו איתנו קשר

אנו מספקים שירותי ליטוש ופוליש באיזור המרכז והדרום,מחיפה ועד באר שבע כולל ירושלים והסביבה.

טלפון

077-230-5402

אימייל

[email protected]

שעות פעילות

א'-ה' 08:00:20:00

לייעוץ חינם
מלאו פרטים