לייעוץ מקצועי חייגו

שילוב בטון מוחלק במשרדים ומפעלים

אנחנו חיים בעידן שבו יש חשיבות רבה לאסתטיקה בכל מקום, כולל מקומות עבודה. התקופה הנוכחית גם מאפשרת לבעלי מפעלים ומנהלי משרדים ליצור חלל שיהיה לא רק פרקטי אלא גם מרשים ויזואלית, ואחת הדרכים לעשות זאת היא בטון מוחלק.

היתרונות של הבטון המוחלק

הבטון המוחלק הפך בשנים האחרונות לאופציה פופולרית מאוד, ובמיוחד במקרים שבהם המטרה היא עיצוב ייחודי שמושך את תשומת הלב הרצויה. כך למשל משרד עורכי דין יוקרתי או משרד אדריכלים מסוגנן יכולים להפוך למרשימים במיוחד עם חיפוי רצפה שכזה.

בנוסף למראה המרהיב, יש לבטון מסוג זה עוד 4 יתרונות משמעותיים: ניתן ליישם אותו במהירות ולחסוך זמן יקר, הוא יחסית זול (כמובן שהתשובה לשאלה כמה עולה בטון מוחלק משתנה בהתאם לפרמטרים רבים, אבל בטון באופן כללי הוא חומר גלם לא יקר), הוא שימושי להפליא בעיקר בזכות העובדה שלא רואים עליו כתמים ובאופן טבעי הוא גם עמיד מאוד שכן בטון הוא חומר חזק במיוחד.

על מה חשוב להקפיד במסגרת התחזוקה השוטפת ?

כדי להפיק מקסימום תועלת מהבטון המוחלק חשוב לשמור עליו. אמנם מדובר בחיפוי חזק ועמיד, אבל על-מנת להבטיח חזות מושכת כדאי לבצע מספר פעולות אחת לזמן מה. הפעולה החשובה ביותר היא ליטוש.

ליטוש בטון (מוחלק, צרוב, מוטבע ויש עוד סוגים שאפשר וכדאי ללטש) מתבצע באמצעות ציוד ייעודי ומשוכלל. פעולה זו – כשהיא מתבצעת כמובן על-ידי אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים – מונעת את שחיקת החיפוי, וגם מגנה על הבטון ומשמרת את המראה רב הרושם שלו.

למה חשוב לבחור נכון את החברה שמספקת שירותי ליטוש בטון ?

כשמחפשים חברה שתבצע את פעולת הליטוש המתבקשת, במקרים רבים מתבלטת העלות של השירות. זהו כמובן שיקול חשוב, בדיוק כפי שכשמחפשים בטון מוחלק מחיר למטר הוא פרמטר מרכבי בהחלטה – אבל חשוב עוד יותר לוודא שאתם מפקידים את הבטון המוחלק במשרד שלכם בידיים טובות ואמינות.

סיבה אחת לכך היא שישנם סוגי בטון רבים – בטון מוטבע, בטון מסורק וכאמור זה המוחלק – ולכל חיפוי מתאימה טכניקה אחרת של ליטוש. רק מומחים אמתיים לתחום הליטוש יודעים איך להתאים את אופן הפעולה לסוג הספציפי של הרצפה, כך שתוכלו להיות בטוחים במלוא מאת האחוזים שלא ייגרם נזק לחיפוי.

הסיבה השנייה היא שמקצוענים מיומנים יבצעו את העבודה באופן מושקע ועם הציוד הטוב ביותר, כך שגם התוצאות יהיו הטובות ביותר האפשריות, ואתם תוכלו ליהנות משילוב מושלם של הבטון המוחלק אצלכם במפעל או במשרד.

איך מייצרים את הבטון המוחלק ?

כדי להבין עד כמה חשובה איכות הליטוש של הבטון המוחלק רצוי לדעת גם איך מייצרים אותו.

השלב הראשון הוא הכנת המשטח. יצירת בטון מוחלק שונה מיצירת בטון "רגיל", כמויות המלט והחול גבוהות יותר ובמצבים שבהם מדובר על חיפוי חיצוני, חובה להקפיד על שיפוע קטן (של כ-2%) כך שהמים לא יצטברו עליו.

השלב הבא הוא ייבוש, כשלצורך ההחלטה נדרש ייבוש של 90%. בהתאם עוברות מספר שעות בין היציקה לבין השלבים הבאים של העבודה. בדרך כלל היציקה תתבצע בבוקר ובצהריים אפשר יהיה לפזר חומר מקשר ופיגמנט צבע בכמות של 3-4 ק"ג למ"ר – זוהי לא ממש צביעה אלא יותר חיזוק הגוונים הטבעיים של הבטון המוחלק. הפעולה הבאה היא ההחלקה עצמה באמצעות מכשיר שנקרא הליקופטר בזכות הלהבים שלו.

הגימור כולל חיתוכים מבוקרים כדי שלא ייווצרו סדקים, ויישום של סילר. בהמשך הדגש העיקרי הוא כאמור ליטוש מקצועי של חברה שזוהי המומחיות שלה.

אודות טל ליטושים

חברת טל ליטושים מקפידה על שימוש בחומרים האיכותיים ביותר ובמכשור החדיש ביותר וזאת על מנת להגיע לתוצאות מקסימאליות בביצוע עבודות ליטוש, פוליש וניקיון. 

לייעוץ מלאו את הפרטים

שירותים נוספים

דילוג לתוכן