לייעוץ מקצועי חייגו

פוליש, ניקיון ומה שביניהם

אם אתם מחפשים אחר חברת ניקיון מומלצת, חשוב לדעת כמה דברים לפני שמזמינים שירותי ניקוי. למשל, האם החברה מבצעת פוליש? האם בכלל ניתן לבצע פוליש על כל סוגי המרצפות? שאלות חשובות, בואו ניתן תשובות מדויקות.

פוליש, ניקיון ומה שביניהם, על מה מדובר בעצם? מדובר על כל מה שצריך, בכדי שהבית בסופו של דבר יהיה מבריק ומצוחצח. אם אנחנו מדברים על ניקוי לאחר שיפוץ למשל, הרי ששיטות הניקוי בהחלט יהיו שונות מאשר שיטות "רגילות" לניקוי בתים. שימו לב, כשאנשים מבררים לגבי פוליש וניקיון, הם מבררים בעצם לגבי חידוש מרצפות בד"כ.

ליטוש מרצפות – חידוש ריצוף בבית

כשבוחרים לחדש את המרצפות בבית, חשוב להבחין בין סוגי מרצפות שניתן לחדש באמצעות פוליש, לבין סוגי ריצופים שפוליש יזיק להם. למשל, גרניט ופורצלן הם חומרים המצריכים פוליש מאוד מקצועי ועדין, בעזרת חומרים ומכשירים ייעודיים.

בכל מקרה בו חברת הניקיון אינה מאבחנת מראש את סוג המרצפות בבית, קיימת הסכנה לנזקים שאחר כך יעלה הרבה מאוד כסף לסדר אותם. אנשים זקוקים לשירותי ניקיון במקרים רבים, לרבות אותם מקרים של שיפוץ הדירה.

פוליש אחרי שיפוץ בתים

שיפוץ בית יצריך הסתייעות בחברה ניקוי מומלצת ומקצוענית בלבד, היות ובדרך כלל יהיה מדובר בסוג ניקוי לא פשוט. למשל, הסרת בטון. הסרת כתמים ושאריות של חומרי בנייה, בדרך כלל תצריך לא פחות מאשר מכונות פוליש מאוד חזקות ומיוחדות.

בעזרתן של אותן מכונות פוליש, יהיה ניתן להסיר שאריות בנייה מתריסים, קנטים, דופן של דלתות, מהרצפה ועוד. עכשיו, בדיוק בנקודה זו, חשוב להדגיש עד כמה המקצוענות של חברת הניקיון היא הכרחית. כשמסירים בטון או חומרי בנייה, הנטייה הטבעית היא להפעיל לחץ רב על מכשיר הפוליש (כי הבטון עיקש מאוד). חשוב לזכור כי במקרים בהם מופעל לחץ רב על מכונות מסוגים אלו, עלולים להיגרם נזקים לריצוף הבית. למעשה, אלו הן הדקויות אשר מבדילות בין חברת ניקוי מומלצת, לבין אחת שאינה.

כיצד בוחרים חברת ניקוי אחר שיפוץ?

בבואכם לבחור חברת פוליש מומלצת, חשוב יהיה לוודא כי החברה מספקת את השירותים השונים בתחום אותם אתם צריכים. בין אם אתם צריכים פוליש למשרד, פוליש לבית או בכל מקום אחר, יהיו חברות אשר ממוקצעות בסוג השירות שאתם צריכים, בעוד שאחרות יהיו פחות.

פוליש אחרי שיפוץ מצריך סוג ניקוי מאוד מסוים ומקצוענות אמיתית, בעוד שחברות רבות יכולות לספק לכם פוליש לבית (לא לאחר שיפוץ). בואו נאמר כך, אם חברת ניקיון מספקת שירותי פוליש לאחר שיפוץ דירה, היא יכולה להתמודד עם פוליש מכל הסוגים. היות והמלאכה של הסרת בטון ושאריות בנייה היא מורכבת למדי, פוליש מסוגים אחרים בדרך כלל לא יהווה בעיה עבור מקצועני ניקוי אמיתיים.

אודות טל ליטושים

חברת טל ליטושים מקפידה על שימוש בחומרים האיכותיים ביותר ובמכשור החדיש ביותר וזאת על מנת להגיע לתוצאות מקסימאליות בביצוע עבודות ליטוש, פוליש וניקיון. 

לייעוץ מלאו את הפרטים

שירותים נוספים

דילוג לתוכן