לייעוץ מקצועי חייגו

ליטוש מרצפות בחברת טל ליטושים

ליטוש מרצפות

טל ליטושים מעמידה לרשותך את האפשרות ליצור מראה חדש למרצפות בנכס שלך.

שירותי ליטוש ופוליש מתאימים לכל סוגי המרצפות. בעזרת הפוליש ניתן לקרצף ולהבריק מרצפות ישנות, לשלב בין הליך כימי ומכאני ולהשיג עמידות גבוהה מפני לכלוך וספיגת כתמים. מעבר לכך, ליטוש תקופתי משתלם מאוד כי הוא חוסך את הוצאות הניקיון. בעזרת הליטוש אפשר לחדש במהירות את המראה של חלל הפנים ויש פתרונות פוליש שמתאימים גם למרצפות בחוץ.

הדבר החשוב ביותר בשירותי פוליש הוא לרכז אותם תחת קורת גג אחת. לכן אצלנו בטל ליטושים לא מסתפקים בהתמחות בודדת, אלא מרכזים עבורך את חומרי הגלם והציוד המתאימים עבור כל סוגי המרצפות. מבחינתך, זה אומר חיסכון משמעותי בזמן ובכסף כבר מהרגע שבו החלטת להזמין את השירות.

ליטוש מרצפות זו המומחיות של טל ליטושים

התמחות בפוליש עוזרת לנו להתאים את טכניקת הליטוש לצרכים שלך. בגלל שזו העבודה שלנו, אנחנו יכולים למשל לייעץ לך בחינם לגבי סוגי הליטוש המתאים לכל סוג של מרצפות ולעדכן אותך במה זה יהיה כרוך. בהמשך, נעמוד לרשותך עם שירותי פוליש משלימים: כמו למשל שימור, חידוש תקופתי של אריחים מכל הסוגים ועוד.

לא משנה איזה רצפה יש לך, הציוד שלנו הוא בדיוק מה שהיא צריכה. אנו מוכיחים יעילות גבוהה בפוליש של כל סוגי המרצפות ומאחורינו רשימה ארוכה של פרויקטים מוצלחים בסקטור הפרטי, העסקי והציבורי. בין היתר, אנו מתמחים גם בליטוש שיש ובטון ואצלנו יודעים ללטש ולחדש מרצפות בהתאמה ספציפית לדרישות היצרן.

מרצפות מלטשים רק עם המומחים

מקצועיות בתחום של ליטוש שיש באה לידי ביטוי בהיכרות עמוקה ויסודית עם החומרים הקיימים. על בסיס היכרות כזו אנו יודעים למשל כיצד לקרצף מרצפות גרניט פורצלן, או מתי להשתמש בטכניקה של פוליש וקס. במקביל, נשמח להיות אלו שמבצעים עבורך ניקוי מרצפות קרמיקה, פוליש אקרילי ואפילו ניקוי של מרצפות מצוירות בצבעים ועיצובים שונים.

רוצה לתאם שיחת ייעוץ ללא התחייבות מול הנציגים של טל ליטושים? אנחנו בטוחים שנעזור לך להרגיש בבית. כל שנותר לך לעשות הוא להשאיר פרטים כאן באתר הרשמי ולקבל מאתנו שירותי פוליש וליטוש ברמה שלא הכרת!

אודות טל ליטושים

חברת טל ליטושים מקפידה על שימוש בחומרים האיכותיים ביותר ובמכשור החדיש ביותר וזאת על מנת להגיע לתוצאות מקסימאליות בביצוע עבודות ליטוש, פוליש וניקיון. 

לייעוץ מלאו את הפרטים

שירותים נוספים

דילוג לתוכן