לייעוץ מקצועי חייגו

ליטוש טרצו במחירים מעולים

אריחי הטרצו היו עד לפני כמה עשורים האריחים המקובלים ביותר ששמשו הן לריצוף של בתים פרטיים והן לריצוף של מקומות גדולים. עם השנים הופיעו מוצרים חדשים, שגרמו הן ללקוחות והן ליצרנים ויבואנים להפחית באופן משמעותי את השימוש באריחים הללו. ואולם בעת האחרונה החלו מקצוענים בתחום ולקוחות פרטיים כאחד להחזיר את אריחי הטרצו לאופנה. מהם בעצם אריחי טרצו ומה הייחודיות שלהם? מהו ליטוש טרצו והיכן ניתן להשיג ליטוש טרצו במחירים מעולים? כל התשובות בהמשך המאמר.

טל ליטושים - שירותי ליטוש ופוליש

טל ליטושים עוסקים במגוון שירותי ליטוש: ליטוש שיש, ליטוש בטון, ליטוש מרצפות וליטוש חדרי מדרגות. בנוסף שירותי פוליש והברקה לשיש, פוליש קריסטל לרצפות ויציקות אפוקסי.

מעל 30 שנות מקצוענות שירותי ליטוש - החל מ 29 ש"ח בלבד

ליצירת קשר מלאו פרטים

[leadercf7 campid="4349"]

אריחי טרצו – מה זה בעצם ומה היתרונות שלהם

בעבר הלא רחוק היה הריצוף הן בבתים פרטיים והן במקומות ציבוריים אחיד בצורה בולטת. בכל המקומות כאחד השתמשו בסוג דומה או זהה של אריחים. אותם אריחים הם אריחי טרצו – אריחים שהמקור שלהם הוא מאיטליה והמרכיבים העיקריים שלהם הם בטון ואבנים קטנות בגוונים ובצבעים שונים. מרצפות טרצו משויפות בתהליך הייצור, כך שעל פניו המרקם שלהן דומה למדיי למרקם של מרצפות שיש. עם זאת, מרצפות הטרצו הן עמידות יותר. עובדה היא שבמקומות רבים מותקנות מרצפות מהסוג האמור ולא הוחלפו עד היום. חברות איכותיות בתחום הליטוש מתמחות בנושא ליטוש טרצו ואמונות על החזרת הגוון והמרקם של מרצפות טרצו למצבן המקורי.

ליטוש טרצו והשבת עטרה לישנה

ליטוש טרצו הוא, כאמור, פעולת הליטוש הנדרשת על מנת להחזיר את מרצפות הטרצו למצבן המקורי. המומחים של טל ליטושים מבצעים ליטוש טרצו במחירים מעולים, ההופכים את מלאכת הליטוש והניקוי של המרצפות לאיכותית וקלה יותר. ליטוש מהסוג האמור נועד להשיג שלוש מטרות עיקריות? המטרה האסתטית – הסרת הכתמים והלכלוך שהצטברו על מרצפות הטרצו לאורך שנים. באשר לשימור – ליטוש מרצפות טרצו מסייע להאריך את חייה של מרצפת הטרצו וחוסך למעשה את הצורך לבצע ריצוף מחדש בעלויות גבוהות. ליטוש טרצו גם מגדיל את הבטיחות של כל מי שנמצא באזור. מעוניינים לדעת עוד" חושבים לבצע ליטוש טרצו? צרו קשר כעת והמומחים של טל ליטושים יחזרו אליכם בהקדם. הם יכוונו אתכם ויסייעו לכם לאורך כל הדרך החל מביצוע התקשרות ועד לסיום הליטוש בפועל.

אודות טל ליטושים

חברת טל ליטושים מקפידה על שימוש בחומרים האיכותיים ביותר ובמכשור החדיש ביותר וזאת על מנת להגיע לתוצאות מקסימאליות בביצוע עבודות ליטוש, פוליש וניקיון. 

לייעוץ מלאו את הפרטים

שירותים נוספים

דילוג לתוכן