לייעוץ מקצועי חייגו

ליטוש בטון במחירים מעולים

אחד הנושאים שיש לתת עליהם את הדעת כאשר מחליטים על עריכת שיפוצים בבית או בעסק, הינו הבחירה של סוג הריצוף ואופן ההתקנה שלו. רבים מבעלי הבתים ובעלי העסקים נוטים לבחור, במיוחד בשנים האחרונות, ביציקה והתקנה של משטחי בטון מלוטשים במקומות מסוימים בבית, או לחילופין בעסק. מהו היתרון של משטחי בטון על פני סוגים אחרים של ריצוף? היכן ניתן לקבל ביצוע של ליטוש בטון במחירים מעולים ההופכים את הנושא לאטרקטיבי במיוחד? בשורות הבאות נרחיב מעט את היריעה בנושא.

טל ליטושים - שירותי ליטוש ופוליש

טל ליטושים עוסקים במגוון שירותי ליטוש: ליטוש שיש, ליטוש בטון, ליטוש מרצפות וליטוש חדרי מדרגות. בנוסף שירותי פוליש והברקה לשיש, פוליש קריסטל לרצפות ויציקות אפוקסי.

מעל 30 שנות מקצוענות שירותי ליטוש - החל מ 29 ש"ח בלבד

ליצירת קשר מלאו פרטים

[leadercf7 campid="4349"]

משטח בטון או ריצוף

אחת השאלות העולות מעת לעת כאשר מדובר על שיפוצים בבית או בעסק, הינה השאלה של בחירת המבנה והמרקם של הרצפה. בחלק ניכר מהמקרים, בעיקר כשמדובר בבתים פרטיים, הבחירה נופלת על ריצוף סטנדרטי. עם זאת, בעלי עסקים רבים או בעלי בתים שיש בהם גם גינה, מעדיפים יותר ויותר לבחור בהתקנה של משטח בטון כתחליף לריצוף. כיוון שניתן להשיג כיום ליטוש בטון במחירים מעולים, הבחירה הזאת הופכת ליותר קלה. היתרונות של משטחי בטון על פני ריצוף סטנדרטי הם בולטים. בראש וראשונה מדובר במשטח חזק, שקשה למדיי לפגוע בו או להזיק לו. המשטח הזה הוא גם עמיד לאורך זמן, מה שהופך אותו לאטרקטיבי אפילו יותר. באשר למרקם – אם בדרך כלל משטח בטון הוא מחוספס, הרי שבשנים האחרונות ניתן בקלות לבצע ליטוש בטון. הליטוש מחליק את הבטון, ויחד עם ההחלקה הוא מסיר לכלוכים וזוהמה שדבקו במשטח. בעלי עסקים ובעלי בתים שיש בהם גינה, גילו זה מכבר את היתרונות הגלומים במשטח מהסוג הזה.

היכן ניתן לבצע ליטוש בטון איכותי

למרות היתרונות הרבים הגלומים בליטוש, הרי שביצוע ליטוש בטון במחירים זולים ובאיכות גבוהה דורש מקצועיות ומיומנות. המומחים של טל ליטושים אמונים על ביצוע עבודת ליטוש איכותית ומרשימה. זאת, במחירים אטרקטיביים ובמקצועיות שלא נופלת מזאת של החברות הגדולות והמנוסות בשוק. אם יש לך עניין בביצוע ליטוש בטון איכותי במחירים אטרקטיביים – זה המקום הנכון עבורך. צור קשר כעת והמקצוענים של טל ליטושים יחזרו אליך בהקדם להמשך התהליך.

אודות טל ליטושים

חברת טל ליטושים מקפידה על שימוש בחומרים האיכותיים ביותר ובמכשור החדיש ביותר וזאת על מנת להגיע לתוצאות מקסימאליות בביצוע עבודות ליטוש, פוליש וניקיון. 

לייעוץ מלאו את הפרטים

שירותים נוספים

דילוג לתוכן