לייעוץ מקצועי חייגו

חידוש בטון במחירים מעולים

משטחי בטון הם משטחים עמידים ואיכותיים בדרך כלל. משטחי בטון משמשים כרצפה הן במבנים מסחריים, בתי חרושת, מחסנים גדולים וחנויות והן במבנים פרטיים ואפילו בבתים. עם זאת, אפילו המשטח האיכותי ביותר דורש מדי פעם בפעם טיפול וחידוש. מתי נדרשת עבודת חידוש בטון? כיצד מתבצע חידוש הבטון כאמור? מהן העלויות של חידוש או תיקון משטחי בטון והיכן ניתן לבצע חידוש בטון במחירים מעולים?

טל ליטושים - שירותי ליטוש ופוליש

טל ליטושים עוסקים במגוון שירותי ליטוש: ליטוש שיש, ליטוש בטון, ליטוש מרצפות וליטוש חדרי מדרגות. בנוסף שירותי פוליש והברקה לשיש, פוליש קריסטל לרצפות ויציקות אפוקסי.

מעל 30 שנות מקצוענות שירותי ליטוש - החל מ 29 ש"ח בלבד

ליצירת קשר מלאו פרטים

[leadercf7 campid="4349"]

חידוש בטון – מה זה ומתי הוא נדרש

חידוש בטון הוא למעשה עבודה שהמטרה שלה היא לתקן את משטח הבטון ולסתום סדקים שהתהוו בו במהלך השנים. אף שמשטחי בטון נחשבים באופן כללי לאיכותיים ורמת האיטום שלהם היא גבוהה, הרי שלא אחת קורה שאחרי שנים ארוכות של שימוש מתהווים סדקים במשטח הבטון ואפילו שברים. דרך הסדקים הללו עלולים לחדור מים שעם הזמן הם עלולים להפחית את העמידות של הבטון. זאת, בנוסף ללכלוך ומזהמים אחרים שעלולים לחדור מבעד לסדקים. חידוש בטון ותיקון בטון מטרתם אחת – אטימת הסדקים והחזרת המראה והאיטום של המשטח המדובר למצבם המקורי. המלאכה היא לא פשוטה בדרך כלל, ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר במשטחי בטון המצופים בחומרים שונים. החומרים הללו מקשים על פעולת החידוש ויש להסיר אותם לפני שמתחילים בה.

חידוש בטון וכיצד הוא מתבצע

הפעולה של חידוש בטון מחולקת לשלושה חלקים: החלק הראשון הוא הסרת כל הציפויים הקיימים. כאמור לעיל, משטחי בטון רבים מצופים בשכבות של חומרים אחרים, כולל צבע. החומרים הללו אוטמים ביום יום את משטח הבטון באופן מיטבי ומונעים מרטיבות להגיע אליו. עם זאת, אותם החומרים ממש עלולים להקשות על ביצוע חידוש בטון. לפיכך יש להסיר אותם לפני שמתחילים בעבודה. בשלב הבא מתבצע תהליך חידוש הבטון, שהוא בעיקר אטימת הסדקים ותיקונים שונים במקומות שבהם הבטון נסדק או נשבר. בשלב הבא מלוטש ונצבע שוב משטח הבטון. מעוניינים לבצע חידוש בטון במחירים מעולים בבית או בעסק? אתם במקום הנכון. צרו קשר כעת והמומחים של טל ליטושים יחזרו אליכם בהקדם. הם ילוו אתכם מרגע יצירת הקשר ועד לסיום העבודה.

אודות טל ליטושים

חברת טל ליטושים מקפידה על שימוש בחומרים האיכותיים ביותר ובמכשור החדיש ביותר וזאת על מנת להגיע לתוצאות מקסימאליות בביצוע עבודות ליטוש, פוליש וניקיון. 

לייעוץ מלאו את הפרטים

שירותים נוספים

דילוג לתוכן