לייעוץ מקצועי חייגו

חברות שעושות מיקרו טופינג

מיקרו טופינג הוא ציפוי בטון דק בעובי של שלושה מילימטרים או יותר לקירות או לרצפה. מדובר בטכנולוגיה ייחודית המאפשרת לחזק משטח בטון, בין אם מדובר בקיר או ברצפה, במהירות וביעילות. בנוסף, ניתן להשתמש במיקרו טופינג גם למטרות עיצוב. מהו בעצם מיקרו טופינג? מה הייחוד של שיטת העבודה הזאת ומדוע מוצאים אנשי מקצוע רבים, כולל גם אדריכלים ומעצבי פנים מהמובילים בתחום, שהשימוש במיקרו טופינג משרת היטב את המטרה – עיצוב ייחודי לבית או לעסק? אילו חברות עושות מיקרו טופינג? בשורות הבאות נרחיב מעט את היריעה בנושא.

מיקרו טופינג – מה זה בעצם

הטכנולוגיה הקרויה מיקרו טופינג, הינה בעצם טכנולוגיה המאפשרת יצירת חיפוי בטון דקורטיבי מצד אחד, אבל אטום לחלוטין למים מצד שני. שיטת העבודה הזאת טומנת בחובה לא מעט יתרונות, הן עבור מי שמעוניין לחדש את פניו של מבנה ישן מצד אחד והן למטרה של איטום מוחלט של מבנה כל שהוא בפני חדירה של רטיבות, הן מהקירות החיצוניים והן מחלק אחד של המבנה לחלק אחר דרך הרצפה או ממקומות שונים במבנה. ועדי בית רבים, כמו גם בעלי מבנים פרטיים ותעשייתיים כאחד, אשר נחשפו לשיטת העבודה הזאת וליתרונות שלה, מעדיפים אותה על פני כל צורה אחרת של תחזוקה למבנה. מיקרו טופינג ניתן לביצוע הן למטרות ריצוף מצד אחד והן למטרות של חידוש או חיפוי לקירות קיימים בבניין.

הייחוד של מיקרו טופינג והיתרונות שלו

הייחוד של מיקרו טופינג טמון בעיקר בצירוף המוצלח שבין חיפוי יעיל לקיר או לרצפה במבנה, זמן עבודה וייבוש קצר יחסית, יחד עם העדר צורך בפעולות מקדימות כגון פירוק ציפויים או פירוק משטחים קיימים. מיקרו טופינג ניתן לביצוע על גבי משטחים קיימים, תוך ביצוע פעולות מקדימות שיאפשרו את יצירת הציפוי על גבי המשטח. זמן העבודה הקצר יחסית נובע הן מהעדר הצורך בפירוק משטחים קיימים והן משום שהעבודה עצמה, למרות שהיא דורשת רמה גבוהה של מקצוענות, אורכת זמן קצר יחסית. התהליך כולו, כולל הייבוש ואם יש צורך בכך – צביעה, אורך מספר ימים לכל היותר. באשר לעלויות – מדובר בעלויות נמוכות יחסית לכל צורה אחרת של חיפוי וציפוי, וככל שמדובר בשטח עבודה גדול יותר, כך החיסכון הכספי ניכר יותר. חיפוי מיקרו טופינג הוא עמיד מאד ומהווה פתרון הולם למי שמעוניינים להימנע מפעולה חוזרת ונשנית של תיקונים. מעוניינים לדעת עוד על חברות שעושות מיקרו טופינג? צרו קשר כעת והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם להמשך התהליך.

אודות טל ליטושים

חברת טל ליטושים מקפידה על שימוש בחומרים האיכותיים ביותר ובמכשור החדיש ביותר וזאת על מנת להגיע לתוצאות מקסימאליות בביצוע עבודות ליטוש, פוליש וניקיון. 

לייעוץ מלאו את הפרטים

שירותים נוספים

דילוג לתוכן